var på begravning igår

Var på min farfars begravning igår, tog inte bara farväl utav honom utom även min bäste vän som gick bort för ett tag sen.
Saknar dig vännen, så jävla mycket just nu. Finns så mycket jag önskar jag kunde dela med dig, kunde prata med dig om allt. Går och pratar med dig ibland och hoppas att du hör det.
Idag ska jag på 20 års fest och typ bara det. Ska vara där kl 17 så snart dags att börja göra sig i ordning tror jag.
 
i veckan kommer syster hem och så är det första maj, och hoppas mina nya hårfärger hinner komma innan torsdag eftersom fredag är röd dag. för vill färga håret nästa helg!!!!!! ska bli så skönt att få lite annat i håret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0