Gott nytt år och bild bomb!

Gott nytt år folket.
På nyår gick vi nyårs promenaden som alltid är här i norrköping och sen så kolla vi på fyverkerierna. Sen åkte vi hem till mammas jobbar kompis och åt mat och satt och spela lite och lite så. Kom hem vid halv 2 eller nått sånt och igår vakna jag vid 11, åt frukost och sen satt och kolla på bolt och massa andra filmer tills jag och mamma bestämde oss för att åka och handla lite och köpa kebabrulle och sen åkte vi hem och kolla på Ivanhoe som är lite av en tradition att kolla på och under tiden tvätta jag mitt hår och baka chokladkrisp och lite så och sen efter det kolla vi på Frost( mamma har inte sett den tidigare) och sen kolla jag på CSI Miami och sen somna jag. Vakna i morse och är jätte seg, Tänkte slänga ut granen men det är typ storm ute ju så vill inte gå utanför dörren :(
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0